torsdag 17 mars 2011

23:53

Okej, klockan är inte alls mycket och jag är jättetrött. Varför då!? Jag fick ju till och med sovit i natt, trots att jag hade sovit på eftermiddagen/kvällen. Var i skolan en sväng idag iaf, vilket var trevligt. Trevligare hade vart att få vara ute ännu mer i det underbara vädret!



Imorgon ska det läsas lite, om samverkan för att vara exakt. Samverkan - Himmel eller helvete, av Berth Danermark. Rätt intressant ändå. Och däremellan tror jag faktiskt att det är dags att färga håret! Jag är ju inte den som är den, så skulle det inte se så jäkla snyggt ut så bryr jag mig faktiskt inte, det går ju alltid att färga om när man får pengar igen. Som om jag aldrig har haft dåliga hårperioder när jag inte har orkat eller haft råd eller brytt mig om att färga om det när det egentligen behövs? Precis, jag bryr mig inte alltid så mycket. Men jag gillar inte att ha det helt ofärgat, jag tycker det är lite tråkigt.



Nåja, nu ska vi väl kanske se nån film eller nåt, eller spela lite DDO, och vänta på att klockan blir 12 så vi kan gå ner till Shell/7Eleven och handla lite. Pengarna rullar in vid midnatt! Känns bra. Sen är det bara att boka tågbiljett till Falköping imorgon, på fredag åker vi.



Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar