lördag 12 mars 2011

Kasst

Kass uppdatering det senaste, jag vet. Men jag har behövt lite egentid, bara för mig själv. En del saker har gjort att jag inte har haft lust med någonting, framförall inte att blogga. Istället har det blivit en del långpromenader med Barney. Det är så lugnt och fridfullt, jag kan koppla bort precis allting då.



Framöver händer det förhoppningsvis lite roliga saker! Roliga saker som kanske innebär kass uppdatering, men det får det vara värt. Idag såg jag äntligen lite ljus i allt det mörka. Vi får se hur det blir.



Har även en del annat att berätta, men det får bli nån annan gång, jag hade tvättid klockan 7 i morse så nu är jag död och ska sova.



För att kanske göra det lite intressant med en fråga till er som läser (även om ni inte är många): Vad anser ni om kastrering av hund?



God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar