onsdag 27 april 2011

God morgon!

Nu ska jag iväg till skolan på ännu mer ICF-bedömning, så jäkla kul! Ska bli riktigt intressant sen när man faktiskt kommer ut och börjar jobba och får använda det på riktigt!



Sen vid lunch sticker jag hem, packar i ordning och tar med mig Barney till tåget för ännu en Göteborgstripp. Ska bli så härligt! Blir antagligen lite mys med mamma ikväll, och kanske träffa Lena en snabbis ikväll med.



Och nu är jag riktigt nervös inför intervjun! Vad förväntas av mig? Är jag rätt person? Kommer dom tycka att jag är för ung? Fast egentligen har jag ju inte så mycket att oroa mig för, eftersom det lät som om det i princip var klart att jag får det, tack vara en fantastisk kontakt! Det lönar sig att hålla kontakt med före detta pojkvänners mammor, då kan det leda till riktigt bra jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar