måndag 18 april 2011

Jag lever

Även om det har vart helt dött här på bloggen ett tag nu så lever jag. Jag har bara legat totalt utslagen ett par dagar, feber, huvudvärk, kramper, nära till att svimma...



Nåja, inget att klaga över nu egentligen, nu känner jag mig mycket bättre, förutom att jag är så fruktansvärt jävla trött. Trött i huvudet, trött i kroppen, trött känslomässigt. Jag vet inte hur jag ska förklara det, jag har liksom bara tappat orken totalt, för ungefär allt.



Har iaf vart med Barney i hundrastgården idag, jättemysigt! Han har fått springa av sig riktigt ordentligt, och jag har fått vara lite social. Tjejen som har den lilla pudeln Eddie var i rastgården en sväng idag med, fick pratat lite mer med henne. Trevlig tjej! Fick dessutom bett om ursäkt ordentligt för Barneys lilla rymning häromkvällen. Efter att vi hade hälsat på dem på kvällspromenaden och de gick iväg å ville Barney följa efter och busa med Eddie, och på nåt jäkla vänster tog han sig ur selen. Fråga mig inte hur, det borde ha vart omöjligt, den satt på ordentligt och den var knäppt efteråt. Inte ens att dra av den medvetet var möjligt efteråt...



Nåja, god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar