lördag 19 februari 2011

Bloggtorka

Jag vet att jag kanske borde skriva lite mer och lite oftare än jag har gjort dom senaste dagarna, men det har helt enkelt inte funnits nån energi till det. Illamåendet har hållt i sig och jag har legat totalt utslagen. Men det är inget att klaga på nu, jag börjar må bättre och hoppas på att vara igång för fullt nästa vecka igen!



Då är jag även tillbaka i skolan, så det kommer finnas mycket mer intressant att skriva om än att bara rabbla upp vilka filmer jag har sett under dagen (The Crazies är för övrigt en mycket bra film) eller att klaga på att jag mår dåligt. Så ja, det får vara tyst i bloggen tills nåt intressant dyker upp, vilket förhoppningsvis blir rätt snart!



Min karl är duktig och är iväg och köper vin just nu, lite fredagsmys på gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar