söndag 3 juli 2011

Besök

Hade besök av mamma och pappa idag, riktigt trevligt! Vi fixade lite här i lägenheten, ordnade med högre tv-bänk och grejer, plockade lite, hängde upp lite tavlor och möblerade om lite mer... Och som vanligt när dom kommer och hälsar på blev jag matad med kött och fick öl! Inte alls dumt!

Nu tror jag dessutom att jag har koll på det mesta inför nästa helg när jag fyller år! Kommer faktiskt rätt många hit på fredagen när jag fyller (med tanke på hur lite släkt vi faktiskt har kvar), och framförallt kommer Fanny då! Och Empy. Dom stannar ända tills på söndag, jippie! :D Har planerat allt med mat som funkar för alla, tårtor, utgång på lördagen och massa saker. Kommer bli awesome!

Perfekt att det är torgmarknad här på torget på onsdag med, det innebär att jag kan köpa riktigt fin och fräsch frukt till bra pris som ska användas till tårtor, och jag kommer kunna köpa grönsaker och grejer till sallad och så. Helt perfekt! Första "kalaset" jag själv anordnar och står för helt själv och jag är så nöjd med alla förberedelser! Det känns som om det här kommer bli så grymt mycket bättre än när jag fyllde 20, då man egentligen ska fira ordentligt. Men det blev som det blev, jag hade trevligt då men saker gick inte riktigt som det var tänkt. Den här gången kommer allt bli toppen!

Kommer kanske upp lite bilder på lägenheten nån dag med, nu när allt faktiskt är i tipp-topp! Lite småfix med bilder och sånt som ska upp bara, men i övrigt är det numer ett hem, inte bara en lägenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar