onsdag 27 juli 2011

Hejja mig!

Det går framåt med tentan! Och tvätten är klar! Känner mig riktigt effektiv idag faktiskt. En anledning kan ju vara att det är så jäkla varmt idag, då är det ingen idé att gå långpromenad med Barney på dagen, han blir så fruktansvärt varm och seg då. Bättre att ta det fram mot kvällen när det är lite svalare ute! Lite surt för mig dock, hade mer än gärna suttit ute på balkongen och njutit av solen istället för att skriva tenta och sådär, men ju snabbare jag får klart tentan desto mer kan jag njuta av ledigheten som är kvar efter det!

Har visserligen en tenta till att skriva sen med, men den känns enklare och mer intressant. Troligtvis enklare eftersom det är inom ett ämne jag faktiskt är rätt intresserad av. Nåja, den sista ska inte vara inne förren slutet av augusti ändå, så tid har jag gott om! Det rekommenderades dessutom att vara med på repetitionsföreläsningen innan man började med den, efter det har man ändå två veckor kvar innan sista inlämningsdag och det skulle tydligen vara väldigt gott om tid för att få klart det. Men ju snabbare allt är klart desto bättre! Även om det inte är nån panik med den här tentan jag håller på med nu heller, har över två veckor på mig att få klart den... Men som sagt, ju tidigare det är klart, desto mer ledighet för mig, och möjlighet att njuta av solen på riktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar