fredag 8 juli 2011

Hipp Hipp Hurra!

Grattis till mig, idag fyller jag år!

Jag börjar dagen med att dekorera den andra tårtan som inte kunde dekoreras igår eftersom hallonen inte hade tinat. Sen ska det göras pastasallad och diskas och fixas det allra sista, vid 12 kommer mamma, mormor, moster och co. Fanny och Empy kommer vid halv fyra. Pappa kommer nån gång i eftermiddag/kväll efter jobbet. Och Anna och Kelly kommer nog förbi en sväng nån gång under dagen med!

Näe, nu får jag ta och sätta fart! Inte många timmar kvar, och efter att allt är fixat vill jag hinna duscha och fixa till mig själv med! Ha en bra dag alla!

2 kommentarer:

  1. sv: åh okej tack för hjälpen :) blir så nervös av sånt där haha :(

    SvaraRadera
  2. Sv; Det kan jag ju inte säga för då är det inte "hemligt" längre =)

    SvaraRadera