lördag 2 juli 2011

Lite besviken

Loggade in på Bloglovin för att se vad som dykt upp för nåt nytt, och tänkte klicka mig in på en av mina absoluta favoritbloggar: Hand I Hand. Den har nu gjorts om till en privat blogg för bara inbjudna läsare, jättetråkigt tycker jag! Det var så härligt att gå in och läsa om deras kärlek och dom verkade vara jättemysiga personer.

Men jag vet att dom fick en hel del påhopp, bara för åldersskillnaden mellan dom. Tråkigt, ingen ska behöva vara med om det. Så jag förstår varför det bara är för inbjudna läsare nuförtiden. Men jag önskar ändå att jag kunde ha vart en av dom inbjudna, dom lyser upp hela dagen med sina vackra texter och sin kärlek!

Men all lycka till dom i framtiden, hoppas allt blir bra och att påhoppen slutar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar