lördag 11 juni 2011

Hemma

Har nyss kommit hem och käkat lite efter flera timmar i bil från Västerås. Känns skönt att äntligen vara tillbaka (även om vi bara vart borta en natt) och att vara hemma med Barney igen! Han har haft det bra hos syrran, men jag har saknat honom så otroligt mycket!

Nu blir det sängläge, SOOOOOVAAAA! Jag är typ död. Imorgon händer antagligen inget alls, möjligtvis ett träningspass, sen soffläge så mycket som möjligt. Om jag inte bestämmer mig för att åka till Göteborg och gå på en spelning där med lite Falköpingsfolk. Eller om man inte åker på spelning i Falköping och får träffa annat Falköpingsfolk. Men jag tvivlar på det, soffan känns mer lockande faktiskt. Istället blir det kanske en sväng till Falköping nästa helg! Ekonomin var ju tydligen rätt bra den här månaden, det känns toppen!

God natt alla, hoppas ni har haft det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar