lördag 4 juni 2011

Varmt!

Jösses så varmt det är idag! Och jag vet, jag är kass på att uppdatera om vad som händer just nu, men det händer så mycket!

Jag har äntligen kommit igång med träningen ordentligt, har börjat på Curves som har en jättebra affärsidé och bra träningsmetoder som passar mig utmärkt! En halvtimma om dagen tre gånger i veckan är helt perfekt, det är ju något man alltid kan ta sig tid till! Sen kommer jag ju satsa på att träna fler än tre gånger i veckan, men tre gånger i veckan är vad som krävs för att det ska ge resultat. Var där första gången i onsdags, då gick en i personalen med mig runt på alla stationer, precis som en personlig tränare, och pushade och motiverade. Det är precis så dom jobbar hela tiden, fast inte bara med mig då. Första träningstillfället får man en i personalen för sig själv, och sen när man har kommit in i det så finns dom med i cirkeln och motiverar och uppmuntrar alla, det gör det riktigt roligt att träna!

I övrigt var systeryster här och hälsade på i torsdags, hade det riktigt mysigt! Hon mötte upp oss i hundgården, sen gick vi hem och fikade lite, lagade god mat och bara umgicks. Fler såna dagar, det var verkligen toppen!

Igår tränade jag mitt andra pass för veckan, idag var mitt tredje. Det känns verkligen i kroppen att man har kommit igång och börjat göra nåt! Även om man har lite träningsvärk och så nu så känns det ändå som om jag har mycket mer energi, och det är underbart!

Idag har jag dessutom tagit en lite längre runda med Barney, men det var lite för varmt för att kunna gå en riktigt ordentlig promenad som jag hellre hade gjort, men det får bli ikväll! Hoppas dessutom på att det blir tillräckligt svalt i lagom tid så man kan åka till Willys och köpa blekmedel, nu ska håret fixas ordentligt den här gången! Blir ju perfekt innan Daniels student.

För att det inte bara ska bli massa text som det har vart det senaste lägger jag upp en video från när vi var i hundrastgården för ett tag sen, när Barney busade med dalmatinerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar