söndag 5 juni 2011

Thirteen

Såg nyss ovan nämnda film. Så fruktansvärd och så fantastiskt bra på samma gång! Att en film kan skildra så bra hur det kan vara för många unga flickor i dagens samhälle. Det är sånt här jag vill jobba för att motverka!

En mycket bra film som jag verkligen kan rekommendera. Lite fjortisfilmsvarning visserligen, men ändå förvånansvärt bra. Till en början var jag osäker, men den blev bättre och bättre.

Nu ska jag gå och lägga mig, röd som en kräfta efter dagens solande i parken med grannen! God natt!

1 kommentar:

  1. Tänkte bara
    tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg finns även en dagensblogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäla dig:)(kolla i vänsterspalten av bloggen)
    Eller så kanske du vill göra ett bloglovinbyte?:)

    SvaraRadera