lördag 19 november 2011

60 frågor

Eftersom jag har lite bloggtorka, alldeles för mycket att göra och dessutom lite panik över saker i privatlivet just nu så slänger jag upp en sån där fånig lista, bara för att liksom. Och ja, jag lever fortfarande.

1. Hur gammal är du om fem år?
26.
2. Vem var den sista du träffade?
Niklas
3. Hur lång är du?
169 cm
4. Vilken var den senaste film du sett?
Ser mest på serier, och just nu håller jag på att avverka Fringe!
5. Vem ringde du senast?
Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Det var till Västtrafik för att få sms-biljett och i det stod koden för att åka inom Falköping: FV
7. Var är dagens planer?
Dagen är ju typ slut. Kvällens planer var att dricka vin i gott sällskap, men vi får se vad som händer med det.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Skicka sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Gifta
10. När såg du senast din mamma?
Två veckor sedan.
11. Vilken ögonfärg har du?
Blå
12. När vaknade du idag?
Vid 10 ungefär
13. Har du någon gång hittat en katt?
Nej
14. Vilken är din favoritplats?
Utomhus, på promenad med Barney.
15. Vilken plats föredrar du minst?
Sjukhus
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Förhoppningsvis fortfarande boendes i Falköping, med ett jobb jag trivs med, kanske hus och familj.
17. Vad skrämde dig som barn?
Nålar (blodprov och sprutor).
18. Vem fick dig att skratta senast?
Niklas
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Tja, kanske egentligen. Men jag vill ha!
20. Har du stationär eller bärbar dator?
En bärbar som är lite halvt fungerande och en stationär som jag ska försöka få liv i snart!
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen?
Jag har 2, Niklas har 2, så totalt 4 finns det i sängen.
23. Hur många landskap har du bott i?
Två kanske?
24. Har du någon gång spytt på fyllan?
Ja, men faktiskt bara en gång!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor
26. Är du social?
Ja, oftast. Fast ibland vill man bara vara för sig själv med.
27. Vilken är din favoritglass?
Citronsorbet!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Köpa bil och kanske ett hus.
29. Tycker du om Kinamat?
Nja, föredrar thaimat.
30. Tycker du om kaffe?
Ohja! Utan kaffe på morgonen fungerar jag knappt!
31. Vad dricker du till frukost?
Kaffe
32. Sover du på någon särskild sida?
Sen vi flyttade har det blivit på höger sida, innan det var det vänster sida.
33. Kan du spela poker?
Nej
34. Tycker du om att mysa?
Ja, det är mysigt!
35. Är du en beroendemänniska?
Tja, kaffeberoende haha!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej
37. Vill du ha barn?
Ja, nån gång. När tiden är rätt.
38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och spanska.
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej, inte vad jag kan komma ihåg.
40. Föredrar du havet eller en pool?
Pool.
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Inget speciellt egentligen.
43. Har du någon gång testat narkotika?
Nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
En ostbåge.
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Antagligen nån av alla underbara Falköpingsmänniskor i bekantskapskretsen!
46. Välj ett ärr på din kropp?
Hmm... Det på knät kanske? Efter när jag var liten och vi var i Spanien, och jag ramlade tre gånger på samma dag och skrapade upp samma knä.
47. Vad har du för ringsignal?
Den där tråkiga standardsignalen för iPhone. Innan telefonen kraschade och allt försvann var det Liptones - Beautiful Day.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Nej
49. Flirtar du mycket?
Jag har pojkvän, jag behöver inte flirta!
50. Vart togs din profilbild för din blogg?
Hmm, ingen aning.
51. Kan du byta olja på bilen?
Absolut!
52. Har du fått fortkörningsböter?
Nej, faktiskt inte!
53. Vilken var den senaste bok du läste?
Jag läser bara kurslitteratur nuförtiden, senaste jag läste måste ha vart Introduktion till Kriminologi.
54. Läser du dagstidningen?
Nepp, kollar däremot in GP på nätet ibland.
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej
56. Dansar du i bilen?
Nej, hur skulle man kunna göra det? Sen har jag ju inte nån bil just nu heller...
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Jag lyssnar aldrig på radio här hemma, men jag tror att dom spelar NRJ eller nåt på gymmet kanske.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Anteckningar från föreläsningar.
59. När var du i kyrkan senast?
Hmm, ingen aning! Mosters bröllop kanske?
60. Vilka personer utmanar du?
Känner du dig utmanad så gör den, annars skit i det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar