torsdag 24 november 2011

Torsdag

Har inte vart i skolan på hela veckan, har liksom haft fullt upp med lite annat, bland annat att helt lägga om alla rutiner här hemma. Det har liksom blivit som ett uppvaknande även för mig. Så ja, jag har tillbringat några dagar på Kärnsjukhuset i Skövde, sen blev Niklas flyttad hit till sjukhuset i Falköping så då var det nån dag där, och i förrgår fick han komma hem på permission. Så jag har valt att stanna hemma för att se till så allt går bra och sådär. Vilket det självklart gör, för så länge han sköter sig är det ingen fara. Det gäller bara att få in alla nya rutiner, det är det som kan vara lite jobbigt.

I övrigt har jag vart rätt effektiv när jag har vart hemma! Eller ja, kanske inte, började inte med tentan förrän igår (och den ska vara inne på måndag), men igår var jag effektiv! Två tredjedelar blev gjort, det sista tar jag nu idag, och det känns inte alls svårt så det kommer gå snabbt!

Imorgon får vi se vad som händer, jag hoppas på att Niklas är tillräckligt okej för att klara sig själv så jag kan åka till Göteborg som planerat, men just nu ser det mörkt ut... Åh, jag som hade sett fram emot det! Nåja, det kommer fler chanser...

Näe, om jag skulle återgå till mitt skrivande kanske? Så man hinner få gjort nåt innan det ska ätas här hemma igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar