tisdag 15 november 2011

Javisst ja!

Så var det ju det här med att uppdatera bloggen också... Det känns som om jag har fullt upp ungefär hela tiden just nu! Det tar tid att få packat upp allt och komma i ordning, mer tid än jag har tålamod till egentligen! Jag vill liksom bara kunna knäppa med fingrarna så är allting klart, hade inte det varit skönt? Men så funkar det ju inte och jag letar fortfarande som en galning bland klädsäckarna för att hitta det jag letar efter. Det går väl sådär, imorgon får det antagligen bli dubbla (eller trippla) par strumpbyxor och en klänning, bara för att mina jeans låg på badrumsgolvet och blev genomblöta förut och jag har ännu inte hittat några andra byxor (eller jo det hat jag ju, men dom behöver tvättas) och alla mina tröjor tycks vara puts väck. Nåja, det får gå.

I övrigt håller jag på och anpassar mig till pendlandet igen. Det går relativt bra, förutom det där med att gå och lägga sig i tid innan första dagen man ska upp tidigt igen. Som nu ungefär, klockan ringer om cirka 5 timmar och jag är inte direkt trött än. Heja mig!

Sen har jag börjat träna igen också! Ännu mera heja mig! Har sällskap av fina Kristina, vi var där i fredags, och idag tränade jag med instruktör som la upp ett program för mig. Imorgon är det på't igen, gymmet med Kristina! Och på onsdag ska vi antagligen simma, det ingår också i kortet. Känns toppen! Motivationen är hög just nu!

Näe, om jag skulle göra ett allvarligt försök till att sova nu kanske? Måste ju orka med morgondagen! Bussen går kö 7, föreläsningar från 9.15-15, hemma i Falköping vid 18 och då bär det av direkt till gymmet. Har iaf planerat mina måltider för morgondagen (har börjat göra det, så mycket lättare att hålla sig vettigt mätt och inte gå och småäta då). Det blir långa dagar och då gäller det att allt är planerat för att man ska kunna vara så effektiv och hälsosam som möjligt!

God natt alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar