tisdag 1 november 2011

Godkänd!

Fick besked om grupptentan tidigare idag, och den är godkänd! Skönt, då kan man lämna det bakom sig!

I övrigt kändes salstentan rätt okej, får se om den är godkänd eller inte, är den godkänd är den nog på gränsen... Jag trodde att jag var väl förberedd, men det var inte alls vad jag hade väntat mig! I princip ingenting om omvårdnad, en hel del farmakologi, och sen identifiera diagnoser utifrån fallbeskrivningar. Fallbeskrivningarna var inga problem, det var rätt lätt, men vi får se... Nåja, ingen idé att stressa över det, nu är det fullt fokus på flytten! Ingen vila, ingen ro...

Barcelona sket sig, flygbiljetterna hade gått upp en hel del i pris så vi kommer inte ha råd att åka i mellandagarna tyvärr. Men men, så kan det vara! Tänkte börja spara ännu mer nu så kanske man kan komma iväg till sommaren istället, och då kanske man kan vara borta lite längre än bara några dagar, kanske en hel vecka eller två om man har tur! Hundvakt är ju ännu lättare att lösa under sommarmånaderna. Det jobbiga är bara att vara borta från honom så länge... Längsta jag har vart borta från Barney är bara ett dygn!

Nåja, istället för Barcelona blir det en sväng till Ullared med mammsen! Det är inbokat 25 november, då kommer studiemedlet också och alla räkningar är betalda, sen kan man shoppa loss...

Nåja, det var allt från mig för nu, god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar