onsdag 30 november 2011

Jahaja

Nu var det nästan en vecka sen igen. Det händer liksom inte så mycket nuförtiden så det finns inte mycket att skrica!

Niklas har fått komma hem på riktigt, det är bara nogranna uppföljningar som gäller nu. Känns toppen! Dom nya rutinerna börjar sätta sig, och förhoppningsvis slipper han ställa klockan på mitt i natten snart för att ta prover. Åh så underbart det hade vart att få sova en hel natt i sträck!

Tentan i ena kursen är inlämnad och klar, väntar på respons på del ett innan det är dags för steg två. Tänkte sätta igång med kriminologi-tentan antingen idag eller på fredag (eller imorgon om jag inte kommer iväg till skolan då heller). Sen är det ett litteraturseminarium jag måste plugga till också. Jag drunknar i plugg! Eller näe, så illa är det inte, men det känns lite tungt just nu med allt annat som är på gång.

Nåja, en dag i taget! Det går ju sakta men säkert framåt iaf.

Och just det! Jag funderar på att byta blogg. Tror jag har hittat nåt jag kommer trivas ännu bättre med än blogger. Sitter och pillar med lite design och lär mig funktioner och så där, när allt är klart kommer jag föra över alla inlägg härifrån och dit, så meddelar jag nya adressen efter det! Men det kommer nog ta ett bra tag, plugg går före bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar