onsdag 26 oktober 2011

Bildlöst

Nej, det kommer faktiskt ingen bild idag heller, sorry! Men jag har haft (och kommer tyvärr antagligen ha i en och en halv vecka till) fullt upp! Det blev ju inte direkt bättre av att jag var nära på att ringa ambulans under kvällen också, det högg till som fan och gjorde jätteont när jag andades och enligt sjukvårdsupplysningens hemsida var det ambulans som gällde om det höll i sig i en kvart eller längre. Det gjorde det aldrig, som tur var, däremot kom det tillbaka till och från under kvällen. Nu är det bra igen, och efter att ha kikat lite forum och sådär känner jag mig lugnare, det är tydligen nåt som kan hända ibland. Men kommer det tillbaka och är lika jävligt så ska jag ju självklart kolla upp det!

Niklas var jätteorolig, men jag tror mest det beror på stress. Allting är så psykiskt påfrestande just nu, två tentor, flytt och begravning. Jag vet själv hur stressad jag kan bli över saker, så det mest troliga är att det var stressrelaterat. Jag behöver helt enkelt lära mig att koppla av och ta det lugnt lite ibland, jag kan liksom glömma bort det ibland, framförallt när det blir för mycket.

Jag kommer kanske inte blogga så mycket den närmsta tiden, jag vet inte om jag kommer ha tid och energi för det. Men kika gärna in här emellanåt så kanske det dyker upp något nytt! Om inte annat är det ju bara en och en halv vecka kvar tills flytten är avklarad, då kommer jag tillbaka ordentligt med full kraft!

Jag hoppas att allt är bra med er som läser iaf, de senaste dagarna har jag sett att det ändå är en del! Vilka är ni? Vart kommer ni ifrån? Hur gick det till egentligen!? Nåja, kul att ha någon som läser, då blir skrivandet inte bara helt för mig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar