söndag 30 oktober 2011

Det börjar ta sig!

Packningen är så gott som klar, det som har gått att packa är packat. Imorgon ska porslinet ner, sen blir det att äta på papptallrikar resten av veckan. Städningen påbörjas på tisdag, på fredag bär det av till Falköping för att hämta nycklar, på lördag går flyttlasset. Jösses, tiden har verkligen gått fort!

Imorgon är det dags för första tentan. Eller ja, seminarie på grupptentan som hade deadline i fredags. Så nu ska vi bara se till att bli godkända på det med! Och på tisdag är det dags för salstentan, hualigen! Men det får gå som det går, jag känner att jag har gjort det jag kan för att förbereda mig, sen får det bära eller brista. Det finns ju faktiskt möjlighet till omtenta också! Även om jag hoppas på att slippa det, jag ska bli godkänd på tisdag! Men ändå, skulle det skita sig så är det inte hela världen, då får jag ju inte bara en chans, utan två till, och då vet man ju hur det är upplagt och så också...

Nu ska jag sova och ladda upp inför imorgon! Bjuder på en bild från firandet av min 20-årsdag med Fanny och Empy, jag var sexig i hatt med massa fina citat på. Helt awesome kväll/natt var det! Stående lapdance säger allt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar