måndag 31 oktober 2011

One down, one to go!

Då var examinationsseminaret avklarat, och det kändes toppen! Tror att jag är godkänd på det, det enda är att vi kanske kan få komplettering på en av dom skriftliga frågorna, om det inte är så att det vägs in och räknas som kompletterat genom det vi gjorde idag. Återstår att se helt enkelt! Vi skulle förhoppningsvis få svar i slutet av veckan, men jag är inte nervös. Nåt nytt seminarium ska jag nog inte behöva vara med på iaf!

Nu är det bara att ladda om inför salstentan imorgon, ingen idé att få panik över den! Det får gå som det går, man kan bara göra sitt bästa. Just nu vill jag bara få det överstökat så jag kan fokusera på städning och det sista inför flytten! Inte långt kvar alls nu, på fredag hämtas nycklarna, på lördag går flyttlasset. Wiho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar