lördag 14 maj 2011

Cornelis

Vilken fantastisk film! Om ni inte har sett den, gör det!

Blev för övrigt attackerad med pussar och mys från Barney när jag kom hem, helt underbart! Sedan dess har vi legat och myst i soffan typ hela dagen, kollat på hockey, lite Doctor Who och nu då Cornelis. Så underbart! Har saknat honom när jag har vart borta, inte van vid det.

Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon har jag ett berg av disk som väntar. Jippie. Måste nästan se Eurovision imorgon kväll med, eftersom jag såg nån delfinal eller vad dom nu kallade det igår på jobbet.

1 kommentar:

  1. SV: Kul att du är med och tävlar om sminkväskan :)

    Du kan öka din chans att vinna genom att få dina vänner att gå med på sidan ( den är ju trots allt precis som facebook, fast du får poäng du kan växla till grejer i shoppen, när du skriver statusar, laddar upp bilder osv )

    för att få dina vänner att gå med så ber du dom registrera sig precis som du gjorde fast med ditt användarnamn istället för mitt efter / tex såhär: www.sitetalk.com/dittanvändarnamn

    Jag ser precis hur många du värvat och det ger extra plusspoäng ;)

    Kram

    SvaraRadera