måndag 30 maj 2011

Segt

Det har vart rätt dött här på bloggen de senaste dagarna, men det har vart rätt så intensiva dagar. Jag har koncentrerat mig på tentor, jag har letat böcker till kursen jag har kommit in på i sommar, jag har försökt se på mina chanser att komma in på helfartsutbildningen här i Trollhättan i sommar, jag har haft besök av mamma och pappa, tagit långa promenader med Barney och tittat på ankor och fåglar, jag har vart en sväng på cruisingen som var i lördags, jag har haft panik över ekonomin, jag har insett att ekonomin inte kommer vara så kass, jag har fixat allt med hyrbil, studentpresent och hotell inför Daniels student i Västerås nästa vecka... Så ja, intensiva dagar där jag har behövt göra mycket och har haft mycket att tänka på! Bloggen har fått lida lite, men det skiter jag i...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar