lördag 21 maj 2011

Jorden gick för övrigt inte under. Jag lever iaf. Någon som har märkt av något märkligt? Inte jag. En helt vanlig dag för mig. Lika korkad som vanligt, som pressar mig själv. Jag tänkte dessutom ordna in den rena tvätten i garderoben ikväll. Det är säkert jättebra för ryggen.

Men till mitt försvar om promenaden förut, så behöver jag röra på mig mer. Dels för att jag blir så fruktansvärt rastlös och trött om jag inte gör det, och dels för att jag måste fortfarande gå ner en del i vikt för att få göra en bröstförminskning via landstinget, har kollat upp lite vad dom har för regler. Men ska ändå gå och se om jag kan få remiss, för alla regler finns det ju undantag. Kanske man kan ha tur och vara det där undantaget för en gångs skull.

Nåja, nu ska jag kolla till maten, hemmagjord pizza står i ugnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar