torsdag 19 maj 2011

Lista

Tänkte göra en sån där liten lista som jag hittade på nätet, bara för att liksom!

Sötast: Barney, min underbara vovve!

Älsklingsmat: Svårt att avgöra, men tacos är ju aldrig fel!

Rädd för: Att misslyckas med mina mål och drömmar.

Egenskaper: Snäll, lugn och pålitlig

Framtidsplaner: Att lyckas bra med utbildningen och efter det få ett jobb jag trivs med, just nu siktar jag mot psykvård, kriminalvård eller missbruksvården.

Favoritfärg: Rött

Älskar att: Mysa med vovven och Niklas, känna att jag lyckas med något, resa, gå på spelningar och festivaler...

Hatar att: Inte veta exakt hur framtiden ser ut. Ibland önskar jag att jag visste, bara för att kunna slappna av för en sekund!

Saknar: Mina vänner, framförallt de som tycks ha försvunnit från min sida efter jobb och flyttar...

Det första på morgonen: Hundpromenad, kaffe, och frukost är de tre sakerna jag gör allra först på morgonen.

Det sista på dagen: Tittar på nån serie, borstar tänderna, går och lägger mig och myser med Niklas.

Daglig rutin: Morgonrutinerna är egentligen mina enda fasta rutiner, i övrigt tar jag dagarna som de kommer!

Favorit drink: Öl. Gärna mörk öl, typ Guinnes.

Husdjur: Min underbara Barney.

Vill helst slippa: Ovissheten.

Mest nöjd med: Mina bröst och mina ögon.

Finaste: Livet. Livet är fint och något man bör ta vara på!

Behöver just nu: Äta! Snart dags för middag, så fort Niklas kommer hem från affären ska vi göra tacos.

Tacksam för: Att jag har en så fantastisk pojkvän, har lyckats hitta rätt utbildning, att Barney utvecklas och att livet tycks gå min väg just nu helt enkelt!

Dansar till: Dansar gör jag sällan nuförtiden, men jag gick faktiskt kurser i street/hiphop och standard/latin! Var till och med riktigt duktig på framförallt chacha, vals och samba, ångrar lite att jag inte tog chansen och började tävla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar