tisdag 10 maj 2011

Kort dag

Det blev en kort dag i skolan idag, och efter att jag slutade har jag mest suttit på balkongen och njutit av det underbara vädret! Ingen skola imorgon heller, hoppas på kalasväder då med! Måste packa ihop mig lite också, till Göteborg imorgon kväll för jobb 8.30 på torsdag till 9.00 på fredag! Efter det hem till Trollhättan igen.

Jag tänkte ta och tömma kameran på bilder någon dag snart med, så det kan bli lite roligare inlägg här! En blogg med bara wall of text är ju inget kul egentligen, eller hur? Jag lovar, jag ska försöka bättra mig och få in lite fler bilder!

Jag har också en hel del tankar om de personer som ska stå mig närmast, mina vänner. Om vad som händer, vad som har hänt och vad som kommer hända. Saker jag kanske skulle ta och hålla helt för mig själv egentligen, så jag tror att jag gör det så länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar