söndag 22 maj 2011

Städa

Idag är en dag i städandets tecken. Har fixat med precis all tvätt, tagit hand om ett berg av disk som uppstod när jag hade så jäkla ont att jag inte orkade med (har fortfarande ont, men det är mer överkomligt nu), har börjat kolla igenom alla mina skor lite, och börjat städa badrummet. Hade tänkt fortsätta, men insåg nu att klockan är över 6 och jag har inte ätit middag än. Brukar försöka få in det vid 5 varje dag, för att hålla någorlunda regelbundna tider. Får se vad man ska hitta på att laga för mat nu då, det börjar bli tomt i frysen.

Imorgon tar jag dessutom ännu ett steg mot ett mer hälsosamt liv! Eller, jag ska iaf kolla upp ett gym här alldeles intill, se vad det är för nåt. Curves heter det, bara för tjejer. Tänkte se lite vad det kostar och vad de har för idé. Men det lutar mot ett gymkort på O2, de verkar ha bra gymlokaler, bra gruppträningspass och faktiskt rätt bra priser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar