söndag 22 maj 2011

Rent

Mitt badrum luktar något så alldeles fantastiskt gott just nu! Jag tog tag i det sista och gjorde klart städningen där iaf, och det blev alldeles fantastiskt bra! Så fantastiskt bra jag kan vara ibland!

Haha nä, lite mycket fantastiskt där va? Men badrummet är nu renare än det nånsin har varit sen vi flyttade hit. Till och med renare än när vi flyttade in, och det säger en del. Jag fick ett ryck och ville ha det alldeles rent och organiserat i precis hela lägenheten. Så långt hann och orkade jag visserligen inte, men badrummet blev riktigt snyggt! Och disken är ju som sagt borta nu. Och köket börjar det bli ordning på. Alla kläder är i garderoberna, men garderoberna ska väl kanske organiseras och rensas lite nån dag med. Imorgon vill jag få undan det sista, packa upp några lådor som finns kvar och möblera om. Möblera om sovrummet iaf. Och försöka få upp lite bilder på den vita väggen. Fast för att få upp bilderna ska jag pyssla lite, har ett projekt på gång.

När jag flyttade till Falköping ville många se bilder, att jag skulle fotografera min första lägenhet. Det blev aldrig av, så jag tänkte göra det med den här istället. När allt är klart och jag är riktigt nöjd. Låter det intressant? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar