fredag 5 augusti 2011

Fredag

Härliga fredag! Nu är det helg och man kan slappna av ordentligt. Förutom att jag ska iväg och träna sen så, men det är också avkopplande.

Jag vill dricka öl ikväll, men har ingen att dricka med. Eller jo, jag har ju sambo, men det är inte samma sak. Honom träffar jag ju varje dag, ungefär dygnet runt. Jag vill dricka öl med nån annan, men det är typ aldrig nån som orkar ta sig hit till den här hålan. Och här känner jag inte direkt nån.

Jag vill flytta. Helst nu. Men jag ska bita ihop och klara två år till här. Förhoppningsvis får jag börja jobba lite extra också utöver studierna, då kommer man kunna och åka och hälsa på folk lite oftare. Eller så blir det bättre förbindelser för att pendla så man kan flytta tidigare. Det senaste har jag väl inga förhoppningar på direkt, egentligen. Men det hade vart skönt.

Nu ska jag återgå till min lugna fredag!

Bjuder på en bild från ölpausen vid kanalen på vägen mot Knorrfest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar