söndag 14 augusti 2011

God natt!

Socialtjänstlagen, ärendehandläggning, makt och myndighetsutövning får vila tills imorgon, nu ska jag gå och lägga mig! Har kommit en bra bit på reflektionerna ändå, det här kommer gå snabbt när jag väl sätter igång på riktigt. Jag lyckades undvika att börja ordentligt idag med, har bara suttit en kort sväng nu på kvällen.

Imorgon ska jag först upp och träna, sen ska det skrivas ännu mer tenta och väntas på ett telefonsamtal med besked! Jag hoppas nästan på att hinna klart med tentan innan dom ringer, även om jag kommer ha lite svårt att koncentrera mig ordentligt innan jag vet nåt. Men som sagt, om vi får den så har jag bara ännu fler anledningar att skjuta upp tentan. Då kan man ju börja packa, organisera och förbereda flyttstäd.

Åh, vad jag hoppas!

1 kommentar: