torsdag 25 augusti 2011

Träning

Då var dagens pass avklarat, känns otroligt bra! Nu börjar dom ha lördagsöppet igen med, så dels blir det ett pass imorgon, sen kanske man orkar med på lördag också! Beror lite på hur sent det blir på fredag eftersom vi får besök från Falköping då, men har jag tur och är vaken så blir det allt av!

Och så har jag pratat med dom på gymmet, jag slipper betala för tre månader nu när jag ska flytta, istället var det okej att bara betala för en månad, trots att studenterbjudandet bara gäller om man tecknar sig på tre månader. Men jag gillar att dom är så flexibla, trevliga och peppande, helt underbara! Kommer verkligen sakna det nåt så otroligt, men det vill till att hitta ett annat ställe att träna på i Falköping.

Till en början kommer jag antagligen nöja mig med att simma. Komma in i pendlandet igen först och främst, sen är det ju faktiskt rätt bra träning för kroppen att simma! Ska börja kolla upp priser och sånt redan nu egentligen, men så dyrt tror jag inte det är.

Nämnde jag förresten att jag för ett tag sen kom i ett par jeans jag inte har kunnat ha på länge!? Fortfarande riktigt glad över det! Det visar att det faktiskt går framåt, även om det är 20 kg kvar innan jag enligt landstingets bestämmelser kan bli beviljad en bröstförminskning på deras bekostnad. Jag menar, jag har ju liksom inte direkt 40000 kr att lägga ut på en sån sak!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar