onsdag 17 augusti 2011

God morgon!

Lite sent för att säga god morgon kanske, men jag har faktiskt vart uppe ett bra tag och ordnat lite saker. Imorgon blir det en tur till Falköping! Ska titta på några lägenheter igen, förhoppningsvis ger det något!

Jag vill verkligen flytta. Visst, jag ser inte direkt fram emot att pendla, men det kommer verkligen vara värt det! Jag saknar staden nåt så fruktansvärt, ska bli skönt att komma tillbaka! Lät som jättefina lägenheter, nära resecentrum och med en park alldeles intill! Och balkong. Det enda som lägenheten på Järnvägsgatan saknade. Jag hoppas på att det var bra att vi inte fick den jag tittade på sist, att det här blir ännu bättre! Om vi får nån av dom jag ska titta på imorgon hamnar vi dessutom mitt i smeten! Ganska precis i mitten av många vi känner. Helt underbart!

Har för övrigt ansökt om ICA Student nu på morgonen, inte helt fel! Dom har verkligen tänkt till med det, det gillas! Någon som tänker på oss stackars fattiga studenter...

Nu blir det en film, sen långpromenad med Barney och sen iväg och träna. Ha en bra dag alla!

Här är för övrigt min första tatuering (visserligen upp och ner, men ändå). Fler ska det bli! 

1 kommentar: