lördag 20 augusti 2011

Trögt

Jag vet inte alls vad som har hänt, plötsligt känns det omöjligt att få lägenhet i Falköping! Jag hade ju inga problem alls med det sist jag flyttade dit... Inte när jag flyttade hit till Trollhättan heller... Vad har hänt egentligen!? Vi vill ju verkligen flytta tillbaka... Vi har ju egentligen inte alls bråttom, fast ändå har jag det. Jag vill få klart allt med ny lägenhet och flytt och grejer så jag kan fokusera på att må bra sen! Det tär på krafterna att gå omkring och vantrivas hela tiden...

Nåja, nog om det. För nu iaf. Jag behöver sova, imorgon kommer mamma och pappa hit och jag och pappa ska iväg till syrran och fira Kelly lite. Kommer bli trevligt!

God natt och sov gott, jag ska somna av regnet som smattrar mot fönstret och åskan som mullrar. Mys! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar