lördag 20 augusti 2011

God morgon!

Som vanligt har jag vart vaken ett tag redan, sitter nu och dricker andra koppen kaffe! Ska slänga i mig lite frukost också, snart kommer mamma och pappa och plockar upp mig på vägen till Vänersborg, underbara Kelly har fyllt hela 7 år så det ska bli lite kalas!

Har köpt två söta klädesplagg till henne, hoppas det passar! Återstår att se, annars går det ju att byta.

Efter kalaset blir det att åka hem hit igen, och så ska det ätas kött! Haha, det är nästan det bästa med att dom kommer hit och hälsar på, jag "slipper" vegetarisk mat (även om det är jäkligt gott)! Fast jag överväger faktiskt att gå över helt till vegetariskt, det ska ju vara hälsosamt och grejer också! Lättare för kroppen att bryta ner en del grejer...

Näe, nu ska jag fixa iordning mig, snart bär det av! Ha en bra dag!

1 kommentar: