torsdag 11 augusti 2011

God natt!

Killarna sitter fortfarande och spelar Guitar Hero, men jag börjar bli trött. Har ju faktiskt vart igång en hel del dom senaste dagarna, och imorgon ska jag upp tidigt och iväg och träna! Och kanske skriva lite tenta och grejer, jag har vart jättebra på att skjuta upp den dom senaste dagarna.

Och jag vet, det är jättetråkigt med bara text i en blogg, eller hur? Men jag har typ inga bilder att ladda upp, det fotas väldigt sällan nuförtiden. Och när det väl fotas så är det mest bara festbilder eller iPhone-bilder och grejer, det är ju inte heller så kul. För att det inte ska bli alltför tråkigt får jag väl bjuda på en lite halvslampig bild som Moa fotade för rätt så länge sen, det måste vara typ två år sen nu?

Jag gillar den skarpt! Måste säga att jag saknar mina lackstövlar... 

2 kommentarer: