onsdag 24 augusti 2011

It´s alive!

Efter mycket om och men fick vi igång min dator igen, gissa om jag blev glad!

Tyvärr är precis allt borta från den, det suger ju lite... Från och med nu ska jag vara riktigt noga med att lägga över allt jag vill ha kvar till extern hårddisk direkt!


Blir kanske fortsatt tråkigt utan bilder här på bloggen ett tag, men jag ska försöka komma igång och fota lite och sådär, Barney är ju alltid söt! Sen tänker jag passa på att gå längs slussarna nån dag när det är fint väder ute! Det är så fantastiskt vackert där!

För övrigt får vi besök från Falköping i helgen, trevligt värre! Och efter helgen åker jag med i bilen till Falköping, lägenhetsvisning på måndag igen! Wish me luck! Hoppas verkligen på den som är i ett perfekt läge för Barney, en jättefin park nästan precis utanför dörren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar