torsdag 11 augusti 2011

Torsdag

Inget besked än, jag väntar och väntar så jag tror att jag blir galen! Vet ju att det kan ta tid, men ändå. Haha, jag tror att jag håller på och gör Niklas lite galen, som jag tjatar om den där lägenheten ibland! Och jag vet, det är bara en lägenhet, men den var så fantastiskt fin och fräsch och i perfekt läge! Jag vill verkligen ha den!

Idag har det tränats, gåtts långpromenad med hund och STÄDATS! Massor av städ har blivit gjort idag, för när jag säger upp den här lägenheten måste den ju vara i visningsskick. Lika bra att börja fixa och trixa i god tid så man inte får panik sen.

Sitter nu och väntar på vår nya bekantskap från Knorrfest, det ska lagas lite mat och drickas lite vin såhär nu på kvällen. Ska bli mysigt! Det innebär dessutom att jag kan få tjata om lägenheten lite till, han har ju inte hört allt och tröttnat på det, haha.

Imorgon är det fredag, då väntas ännu mer träning. Och förhoppningsvis ett besked. Jag kan förresten komma med ett glatt besked till er redan nu! Eller, det är väl mest för min egen del i och för sig, men ändå. Jag skulle testa ett par byxor jag inte har kunnat ha på länge, och dom passade! Jag var tvungen att ställa mig på vågen bara för det, och det visade sig att jag har gått ner hela tre kilo den senaste veckan! Allt genom att inte käka snacks och sånt som typ alltid köps hem, ingen cola, har gått på Nutrilett, varannan dag ren kur och varannan dag har jag bara ätit middag och Nutrilett i övrigt. Bara druckit vatten och kaffe. Och massa träning förstås. Nu är jag på gång!

Känns lite tråkigt bara, om vi flyttar kommer jag inte kunna träna på Curves längre, dom finns inte i Falköping... Men men, jag är allt nöjd ändå, får helt enkelt hitta nåt annat gym jag trivs på! 

1 kommentar:

  1. Jodå det är bara bra här.. med dig då?

    Kram
    Michaela Veritas

    KOLLA MIN BLOGG, SNYGGASTE BLONDINEN I STAN OM JAG FÅR SÄGA DET SJÄLV!! ;) KOLLA MINA HETA BILDER OCH LÄS MINA DJUPA TANKAR OCH FUNDERINGAR SAMT MYCKET MER!! JAG ÄR EN TJEJ MED SKINN PÅ NÄSAN MEN MED BÅDA FÖTTERNA PÅ JORDEN! JAG LOVAR ER, NI KOMMER INTE BLI BESVIKNA

    SvaraRadera