tisdag 20 september 2011

46

Idag är det 46 dagar kvar tills flyttlasset går! Åh så underbart, det börjar närma sig!

Dåligt bloggande några dagar nu, jag har haft fullt upp. Skolan tar en del tid, och sen var vi ju ute i fredags så jag var rätt trött både i lördags och söndags. Av någon anledning är jag ju alltid tröttare två dagar efter!

Barney har vart ltie smådålig dessutom, kass i magen och inte så intresserad av maten... Fick ett tips om att avmaska honom så det är gjort nu, han blev riktigt kass i magen efter det, värre än innan, men sen vände det och nu är han mycket piggare och äter precis som vanligt! Verkar som om vi slipper veterinären nu alltså, såvida han inte blir sämre igen. Och självklart hade jag ju tagit honom till veterinär om han var ritkigt dålig, men efter telefonkontakt kom vi fram till att avvakta ett tag. Och ja, nu är han ju så gott som bra så det är jätteskönt!

Imorgon ska jag äta lunch med en tjej som heter Helena, hon ska bjuda på en Herbalife-shake! Ska bli riktigt intressant, hoppas på att om jag tycker om det så ska det beställas senast i december! Har verkligen sett att det är bra produkter som verkar ge bra resultat, så jag håller tummarna för att det är nåt för mig!

Nu blir det en dusch, sedan ska vi se på Weeds, nytt avsnitt kom igår. När man inte trodde att det kunde bli sjukare så spårar sjunde säsongen ur ännu mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar