torsdag 22 september 2011

Höstlöv

Kalla mig galen, men jag tycker faktiskt att det är riktigt vackert när löven faller i alla möjliga mysiga färger! Framförallt när det blåser lite smått ute så att Barney kan jaga dem, det älskar han! Han ser så glad och lycklig ut när han får springa lite halvlös med flexikoppel, han har förbättrat sig nåt så fruktansvärt på promenaderna så det funkar att använda det lite mer nuförtiden. Dessutom har han blivit bättre på kontaktövningar och så också! Även om han sprungit en bit före i flexikopplet och är fullt upptagen med att jaga och döda löv så kan man nuförtiden få kontakt med honom. Det är ett stort steg från att bara ha stängt av allt omkring och koncentrerat sig på bara det han vill!

I övrigt känns det som om jag har blivit helt handlingsförlamad just nu. Jag har ingen aning om alls vart jag ska börja och vad jag ska göra, så istället blir det ungefär ingenting gjort, förutom att vara lite tantig och sticka. Jag har påbörjat en andra halsduk nu, den första blev klar. Egentligen vill jag börja packa, men vet inte vad jag ska börja packa ner. En del används, och mycket används inte, men vart ska man börja? Jag vill börja plugga inför salstentan, men det känns som så mycket och även där vet jag inte vart jag ska börja eller vad jag ska läsa. Det är fortfarande långt kvar, men jag vill ändå börja lite redan nu... Jag hittar liksom inte ro till att göra någonting just nu, och det känns rätt kasst!

Jag ska försöka göra någonting idag iaf, förutom promenader med Barney och stickning. Får väl se hur det går med det. Tror att hösten påverkar mitt humör lite...

1 kommentar:

  1. Jag tycker om hösten, mest för lövens vackra färger och alla härliga dofter :)

    /MsSophie
    http://www.improveme.se/mssophie

    SvaraRadera