lördag 3 september 2011

Galen!

Ja, kalla mig galen om ni vill, det kanske jag är, men jag saknar verkligen min knallröda tuppkam! Trivdes riktigt bra med den, riktigt snyggt tyckte jag det var med för den delen! Varför skulle jag raka ner den och låta håret växa ut och bli jämnlångt egentligen? Funderar faktiskt på att fixa till den igen! Fast om jag känner mig själv rätt så kommer jag antagligen tycka om det ett par månader, sen tröttna på att raka sidorna och hålla ordning på kammen och raka ner allt igen för att låta det växa ut... Nåja, lite mer fundering, så kanske jag kan bestämma mig nån gång! Vad tycker ni som läser förresten?

Jag och min underbara fru, snart är vi grannar!

1 kommentar:

  1. sv: kul att du är med och tävlar om ziperallen :) du får gärna gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

    SvaraRadera