söndag 4 september 2011

Inslussning

Det är inslussningsvecka på högskolan den här veckan, och det tar rätt hårt även på mig som inte ens är med! Varje kväll/natt den här veckan har det förts ett väldans liv i området, dels utanför balkong/vardagsrum och utanför sovrumsfönstret. Och jag bor inte ens i studentlägenheterna! Jag tycker fruktansvärt synd om dom som gör det och inte heller är med på inslussningen, det måste vara ännu jobbigare för dom. Jag tror faktiskt inte att jag hade klarat av att bo så, det verkar vara alldeles för mycket luv, små lägenheter och alldeles för tätt inpå alla andra. Nej, tacka vet jag min lägenhet, den är rätt bra faktiskt! Ännu bättre ska det bli att få flyttat tillbaka till Falköping, då kommer vi ha tre nära vänner på samma gård till och med! Och inte speciellt långt till nån annan av alla vi känner, det kommer bli toppen. Och lägenheten ska vara nyrenoverad, ännu bättre! Jösses så jag längtar! Inte långt kvar nu, nedräkningen har börjat, likaså lite småpackande... 62 dagar kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar