torsdag 8 september 2011

Bråkiga knän

Efter fjärde dagen i rad sa till slut min kropp ifrån. Knäna är svullna och gör ont och det hugger till i dom om jag rör på dom bara lite fel. Förutom det har ryggen och axlarna börjat säga ifrån igen med, och det påminner mig så tydligt om mitt mål. Jag SKA gå ner tillräckligt för att få igenom en bröstförminskning! Fast samtidigt får det lite motsatt effekt, jag vet att jag kanske borde ta det lite lugnare och låta kroppen få återhämta sig ordentligt, men jag blir bara mer ivrig att nå mina mål för att få det överstökat och sen kunna slippa en del av smärtan och tar ut mig för mycket istället. Det blir som en ond cirkel, men jag jobbar stenhårt på att hitta den perfekta balansen mellan träning och vila för mig!

Har för övrigt anlänt i Göteborg, och Barney är lite småstressad fortfarande. Eller, stressad är väl kanske fel ord, men han har inte riktigt hunnit nosa in sig än (det var ju faktiskt längesen han var här nu) och han går och letar efter Niklas lite känns det som. Men jag känner min hund och inom en timma eller så kommer han ha lugnat ner sig och vara hur cool som helst igen ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar