fredag 16 september 2011

Frisk!

Efter några dagar när jag har känt mig småsjuk och hängig är jag nu bättre igen! Febern är borta och det känns inte längre som om någon har placerat en bomb i mitt huvud som sprängs för varje steg jag tar, härligt!

Det betyder att vi kanske ska dricka lite öl ikväll. Egentligen har vi sagt att vi ska spara undan pengar till flytten, men vi har tillräckligt för att ha råd med det (även om lite extra undanstoppat aldrig skadar) så vi känner att det kan vara kul att hitta på nåt och kanske träffa lite nytt folk! Jag hade gärna åkt till Falköping, men det känns som lite för mycket onödiga pengar just nu, det kostar ändå typ 500 spänn att åka fram och tillbaka och så ska man troligtvis dricka öl och äta och så där med. Och hitta nån att bo hos där Barney också kan vara, det är lite krångligt eftersom dom flesta har antingen hundar eller barn. Nåja, snart bor vi där och då är det inga problem!

Passar på att bjuda på två gamla bilder från när jag tävlade i ponnytrav med Asta! Måste ha vart när jag var 15 ungefär!

 Jag och Asta, redo för defilering!

Efter loppet, slutade med en femteplats den gången!

Jag måste faktiskt säga att jag verkligen saknar den tiden! Dels travet, Asta och massa annat! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar