fredag 30 september 2011

Ångest och depression

Nu kan jag lämna det bakom mig, jag har vart rätt effektiv idag med, det är skönt med såna dagar! Känner att jag väntar med missbruket antingen tills senare eller någon annan dag, nu har jag ändå gjort mer än min ursprungliga planering som var en diagnos per dag, så det är väldigt lugnt.

Kanske man till och med skulle missbruka lite ikväll och unna sig en öl efter en produktiv vecka? Inte för att det blir ett missbruk av att bara ta nån öl nån gång sådär, men ändå. Ordlekar och förvrängningar är ju roligt! Blir det alltför ofta kan det ju däremot ses som ett riskbruk, men det är en annan sak. Nej, nu ska jag inte gå in på för mycket plugg och bedömningar och så här, även om bloggen till viss del var tänkt att handla om studierna! Nån öl och Guitar Hero är nog planen för ikväll, Niklas köpte två nya spel häromdagen så det kan ju vara kul att se vad det är för några.

Nu ska jag ut på ännu en lite längre promenad med Barney, det är verkligen jättehärligt väder idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar