måndag 12 september 2011

Nostalgi

Sitter och tömmer mammas 9 år gamla dator och sparar allt på en extern hårddisk, och jösses vilka minnen! Det finns bilder från när jag var typ 13-15 om inte ännu yngre! Massa bilder på Asta och våra tävlingar och äventyr, bilder från min tid som drillflicka och när jag gick cortegen, bröllopsbilder, semesterbilder... Åh, så härligt att se tillbaka! Sen påminns man ibland även om en del smärtsamma, mindre trevliga minnen genom bilder och gamla konversationsloggar... Men men, man bar ung och dum och naiv, förhoppningsvis har man lärt sig nåt av det och det har ju bidragit till att jag blivit den jag är idag! Fortfarande rätt ung och dum, men kanske lite mindre naiv! Jag är nöjd ned mig själv idag iaf, det är något man inte direkt kan påstå att jag var för några år sen. Framsteg! Nu ska jag återgå till att minnas! Hoppas ni har en trevlig kväll, och vem vet, kanske det dyker upp nån gammal bild på en yngre Erica? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar