fredag 30 september 2011

En känsla

Har ni nån gång haft en sån där känsla av att något är fel? Utan att kunna sätta fingret på det, utan bara just den där känslan av att något är riktigt, riktigt fel, som om något hemskt har hänt eller kommer att hända?

Det har jag haft idag. Jag vet inte alls vad det beror på, men känslan har funnits där hela tiden. Som värst var den innan middagen, då var det så jobbigt att jag nästan blev gråtfärdig. Helt utan anledning. Det var faktiskt riktigt läskigt, sån är ju inte jag! Inte alls faktiskt, jag brukar ta rätt lätt på det mesta nuförtiden. Att då bara en så knepig känsla kan påverka en så mycket...

I övrigt har det vart en rätt effektiv dag. Det har diskats och städats och promenerats, och så har jag betat av några diagnoser inför salstentan 1 november. Det går framåt! Har gott om tid på mig och har redan kommit en bra bit på vägen, vilket känns skönt, då har jag gott om tid på mig att repetera det några dagar innan också. Snart börjar det bli dags att packa ordentligt också, och säga upp elen och allt sånt som ska göras. Fast jag har ingen panik, än är det över en månad kvar. Men tiden går snabbt! 37 dagar kvar nu, så inte mycket mer än en månad faktiskt.

Nu ska jag sova och fortsätta vila ut min rygg som gav upp totalt häromdagen. Hoppas på att bli bra snart! Vill kunna göra saker ordentligt, inte bara bli helt stel och stillasittande efter att ha gjort något för att jag har så jäkla ont... Nåja, ny dag och nya tag imorgon! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar