onsdag 7 september 2011

Tråkigt

Jag tycker att det är jättetråkigt att blogga nuförtiden, mycket på grund av att min dator har kraschat, igen. Det är ju jättetråkigt med bara mobilinlägg tycker jag, men så får det bli ibland. Idag lyckades jag faktiskt få lite liv i datorn igen! Men jag märker redan nu efter bara en timma att den nog är på gång att ge sig igen, den uppträder lika konstigt som den har gjort innan den kraschat dom senaste gångerna...

Nåja, imorgon bär det av till Göteborg! Pappa plockar upp mig på väg från jobbet imorgon kväll och så liftar jag och Barney med honom ner, får se om Niklas följer med också. Om inte han gör det ska jag eventuellt träffa några i klassen och ta nåt glas vin eller så, det var panerat nån klasskväll hos någon i Göteborg tydligen. Kan ju kanske vara trevligt! Huvudanledningen till att jag åker ner är ju ändå att jag ska få hem en (förhoppningsvis) fungerande dator, en stationär. Den ska bara tömmas och rensas på massa saker som ligger i den nu, sen är det bara att hålla tummarna för att den fungerar! Skulle underlätta så otroligt mycket, jag är livrädd inför när det är dags att börja skriva hemtenta igen om jag inte har en fungerande och pålitlig dator tills då, det är flera gånger den senaste veckan min har tömts nu...

Och jag vet, designen ser helt knasig ut just nu, men det är bara för att jag höll på att pilla med den precis när datorn kraschade, så jag hann inte klart och hann inte göra några andra ändringar än grunderna, som troligtvis inte ens ska vara som dom är nu sen heller. Jag vet inte vad jag tycker, det känns både bra och dåligt med de olika delarna som finns nu... Nån som har någon tanke eller åsikt om hur det ser ut? Jag kan som vanligt inte bestämma mig!

Nu blir det iaf snart sängen för mig, skola 10.15-12 imorgon, träning klockan 16, nån gång däremellan ska det packas ner mat och saker till barney och efter träningen ska jag hinna duscha och göra mig klar för att kunna åka snabbt. Jag återkommer förhoppningsvis här efter helgen om jag får hit och ordnat dator!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar