fredag 30 september 2011

Tvättdag

Fredagen börjas med att tvätta, jag ska alldeles strax ner och hämta sista maskinen som är på tork nu.

Kan fortfarande inte riktigt skaka av mig den där hemska känslan, jag önskar att jag visste vad den beror på! Jag tar och försöker förtränga den genom att plugga lite fler diagnoser, missbruk, personlighetsrelaterade störningar och annat... Och tittar på lite serier och kanske nån film, det är bra tidsfördriv.

Jag tänkte faktiskt att jag skulle bli sådär löjligt tjejig och se vad jag verkligen tycker om Twilight-filmerna sen. Ibland ändrar man ju åsikt och påverkas av folk runt omkring en. Jag tror faktiskt inte att jag tycker om dom, men jag ska ge dom en ärlig chans. Det skadar ju knappast, och det fördriver tid!

Innan jag gör någonting annat överhuvud taget ska jag och Barney ut på en långpromenad och njuta av det härliga vädret! Promenader är också bra för tankarna, det är skönt att bara få släppa allt ett tag.

1 kommentar: