torsdag 22 september 2011

Bokförsäljning

Det är rätt bra att det nu har börjat en ny klass socialpsykiatri-studenter, som ligger ett år efter oss och läser samma kurser som oss! Enda skillnaden är att de läser en kurs i taget på helfart istället för två stycken parallellt på halvfart som vi gör, men det har ju ingen betydelse. Nu är det återigen dags att sälja av lite av mina böcker som jag använde förra året, böcker jag inte kommer ha någon användning för längre. Skönt med dels lite extra pengar och dels att slippa släpa med sig massa böcker man ändå inte kommer använda när man ska flytta!

Imorgon har jag halvdag i skolan, slutar vid lunch klockan 12. Börjar inte förrän 10.15 heller, rätt skönt! Bara genomgång av lite gruppuppgifter som ska göras i halvklass, skönt. Sedan måste jag hem och storstäda, det kommer någon och ska titta på lägenheten på lördag 10.30! Då känns det skönt att ha det riktigt välstädat, "visa lägenhetens fulla potential" som man brukar säga! Inte för att det har nån större betydelse, men ändå. Det känns bra iaf.

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon! God natt!

2 kommentarer:

  1. sv: kul att du är med och tävlar om tandblekningen:) <3 gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)

    SvaraRadera