fredag 2 september 2011

Fredag!

Idag är det fredag och vädret är helt underbart! Lite tråkigt bara att många av mina och Barneys promenadvägar är avstängda, typ överallt längsmed vattnet från oss... Nåja, det blir till att utforska nya ställen istället! Och så ska det diskas och tvättas idag, och städas lite. Än har inte min lägenhet kommit ut hos Eidar, men när den väl gör det får man vara beredd på visningar och grejer. Och tiden går ju faktiskt rätt fort. Kanske man skulle börja smygstarta med packningen redan nu? Jag menar, det är ju inte som om man använder allt i hela lägenheten! Och sommarkläderna kan ju faktiskt packas ner... Och en massa DVD-filmer som vi inte tittar på... Och bokhyllorna fulla med böcker som inte kommer läsas innan flytten (förutom kurslitteraturen då). Kanske är en vettig sysselsättning!

I övrigt har jag fått sålt lite kurslitteratur också som jag inte använder längre! Eller ja, på tisdag blir dom sålda, tar med dom till skolan och säljer dom till en tjej där då. Plus min gamla naturkunskapsbok från när jag läste Naturkunskap B på Komvux! Den blir förhoppningsvis såld redan idag, i så fall blir det pizza till middag. Det har vi vart sugna på i ett par dagar nu, men har inte riktigt velat lägga pengar på det när det är lite snålt med ekonomin just nu. Väntar fortfarande på pengarna från CSN... Men men, dom kommer förhoppningsvis snart, då blir allt lite lättare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar